een rugzak vol herinneringen! - Reisverslag uit Delhi, India van siggiemuur - WaarBenJij.nu een rugzak vol herinneringen! - Reisverslag uit Delhi, India van siggiemuur - WaarBenJij.nu

een rugzak vol herinneringen!

22 Februari 2014 | India, Delhi

Het zit er bijna op….

We hebben het super naar onze zin gehad, enorm veel gezien en gedaan. Maar helaas zit het er na 8 toffe maanden dan nu toch helaas echt op. Morgen gaan we naar Bangkok om nog eventjes te shoppen, borrelen, lachen en wat laatste feestjes te vieren. Woensdag vliegen we dan toch echt weer terug.

Onze nabije toekomst ligt in ieder geval in Nederland, maar we zien onszelf op een ander tijdstip nog wel een avontuurtje aangaan :)

Iedereen bedankt voor de berichtjes op dit blog, facebook, mailtjes, whatsappjes, skypen en sms. We zien elkaar vast snel weer in het echie!!!

Wat hebben wij eigelijk gedaan deze 8 maanden?

• We zijn 44.845 keer benaderd om wat te kopen, van armbandjes tot massages en van taxiritjes tot maatpakken
• 750 keer korp kun kaaaaaa gezegd (dat kan Muur namelijk zo goed)
• Heel veel leuke mensen ontmoet
• In ongeveer 500 verschillende eettentjes gegeten.... met zeer wisselende kwaliteiten 
• 130 uur in de trein gereisd
• Ongeveer 20 keer met de boot gereisd
• We hebben 20 stapavonden/nachten gehad
• 19 keer gevlogen
• 15 uur op de rug van een paard gezeten
• 14 boeken gelezen (Muur), 20 (Remco)
• 5 postpakketen naar huis gestuurd

Ennnn er is nog 1 vlucht terug naar huis......

De fotootjes tonen zomaar wat leuke momenten.....

Tot snel!

• 22 Februari 2014 - 14:11

Joost Hagedoorn:

8 maanden alweer?
    Mijn hemel wat vliegt de tijd.
    Goeie trip jonge lui!
    De wind en regen heet jullie welkom bij een aangename 7 graden Celsius.

Hopelijk tot snel maar weer ergens met versnapering.

X Joost

• 22 Februari 2014 - 14:49

Minie:

De foto's zijn geweldig.Jullie stralen het uit.
    Super jaloers!
    Fijn dat jullie weer terugkomen.
    Groeten uit Hengelo van Siem, Minie en de rest.

• 22 Februari 2014 - 15:25

Marjon:

Tijd vliegt!! Zijn hier nog wat muurtjes te witten als je je straks verveelt hoor.. Maar wat een reis: top! Kun je lekker elke dag uit putten

• 22 Februari 2014 - 16:30

Jeroen:

Mooie reis hoor en geniet er nog even van! Tot volgende week woensdag ;-)

• 23 Februari 2014 - 20:21

Sarah:

Jammer voor jullie maar fijn voor ons :-).
    Tot snel lieve vriendjes!!!!!!!

• 23 Februari 2014 - 20:37

Annelies:

Zooo wat gaat de tijd snel. Jullie hebben het echt fantastisch gehad, gezien de foto's en je blogs. Wat een toffe ervaring! Goede reis terug! Liefs