Zwolle - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van siggiemuur - WaarBenJij.nu Zwolle - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van siggiemuur - WaarBenJij.nu

Zwolle

20 Juni 2013 | Nederland, Zwolle

Dollars gekocht. Inentingen gehaald, paspoort verlengd, laatste dingen gekocht en nu nog een paar dingen voor het Uitzwaaifeest regelen. Het schiet nu echt op, nog 11 dagen en dan vliegen we via Dubai naar Bangkok.

• 20 Juni 2013 - 15:21

Oma:

Wat leuk dat ik jullie avontuur zo kan volgen. Ik verheug met al op jullie feestje, Tot dan, groetjes, dikke kus.
    Oma

• 20 Juni 2013 - 18:24

Jolien:

Jeeeeeuuuuh spannend!!!!

• 21 Juni 2013 - 09:54

Anton:

Je kunt je natuurlijk altijd nog bedenken. Na het feest natuurlijk...

• 21 Juni 2013 - 09:58

Mam:

De spanning stijgt, het komt steeds dichterbij, tot a.s. vrijdag,
    kus mam

• 08 Juli 2013 - 15:49

Ans:

Mooie foto,s op jouw facebookpagina, Muur. Laat je ook nog wat zien van Dubai.
    Groetejes vanaf een warm en zonnig Rhodos, waar Pim zich een slag in de rondte werkt bij de duikschool.