Helaas pindakaas.... - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van siggiemuur - WaarBenJij.nu Helaas pindakaas.... - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van siggiemuur - WaarBenJij.nu

Helaas pindakaas....

02 Augustus 2013 | Mongolië, Ulaanbaatar

Visum voor China vanochtend niet gelukt, na een uur in de rij gestaan te hebben vertelde het meisje achter de balie dat voor Nederlanders een " rush visa" (lees: versneld visum binnen 1 dag) niet mogelijk is. Ons paspoort moet minimaal 1 week op de ambassade blijven. Waarom het voor andere nationaliteiten wel mogelijk is, kon ze niet uitleggen :((
Dus spullen in geleverd en volgende week vrijdag terug komen. Treinticket weer gewijzigd naar volgende week zaterdag. Nieuw plan gemaakt. We gaan morgen met de trein naar het noorden. Nog een week Mongolie dus.
Hierbij nog even een leuk filmpje van het paardrijden :-)

• 02 Augustus 2013 - 11:11

Ans:

Hahahaha! :-)
    Wat 'n peerd! Wat een jong!
    Veel plezier in het noorden.
    Ans

• 02 Augustus 2013 - 12:08

Kessie:

Kiek ze goan!!!! koibois!!!!
    Klote dat visum! Ik bestel ook geen chinees meer!

• 02 Augustus 2013 - 18:20

Anton:

Geweldig filmpje over het paardrijden. Je had die knol compleet onder controle! Begrijp niet waarom Muur zo moest lachen. Wacht nu op een filmpje met Muur op een paard... als je er een kunt vinden. Veel plezier verder!!

Anton

• 02 Augustus 2013 - 18:20

Anton:

Anton

• 03 Augustus 2013 - 10:13

Loes:

Remco, wat een souplesse!! Dit hadden we nog nooit zo gezien in jou!!
    Wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt in een paar weken!
    Nog heel veel plezier verder, we volgen jullie!
    Groetjes,
    Cees en Loes

• 04 Augustus 2013 - 14:19

Minie En Siem:

Superleuk om jullie zo te volgen. Muriel, jij zit ook wel heel stoer op de shetlander hoor.
    Hopelijk lukt het jullie binnenkort om het visum te krijgen. Goed dat je niet duf blijft wachten, maar je reisplannen aanpast.
    Siem is inmiddels in Santiago de Compostella, maar niet op een peerd. (wel een leuk idee)
    Heel veel plezier nog en succes met je visum.
    Groeten
    Minie

• 06 Augustus 2013 - 21:14

Ien:

Hoi, zag nu pas het filmpje (met geluid!!!!), snap ik wel hoor Muur, dat je zo moet lachen haha.
    Waar zitten jullie nu? met of zonder peerd?. Maar ook zonder paspoort???
    groetjes, dikke kus mam

• 08 Augustus 2013 - 14:01

Karolien:

Hoi Muur en Remco,

Wat een ontzettend leuk verslag en wat een prachtige foto's. Ik heb genoten, dus dan zullen jullie het helemaal wel doen. Heel veel plezier nog!

Groetjes,

Dick, Maurits en Karolien

• 12 Augustus 2013 - 20:46

Lilian:

Hoi!

Ruim een maand weg en al zoveel beleefd, gaaf hoor!! Jammer van het visum, maar nu hebben jullie wel de kans om nog wat langer van Mongolië te genieten. Fantastisch dat paardrijden. Knap ook, straks náást het pad :-)
    Ben benieuwd of jullie inmiddels al in China zijn, ik kijk uit naar jullie volgende verslag.
    Geniet!
    Groetjes Lilian

P.S. Muur: jouw mailtje is (met enige vertraging vanwege vakantie) doorgestuurd hoor.